

Příběh ředitele
Když mu bylo 8 let, musel odejít z Malého Tibetu do nížinné Indie. Bez kontaktu s rodinou, v cizím jazyce, klimatu a kulturním prostředí zde musel studovat až do svých 25 let. Po ukončení vysokoškolského studia se však vzdal lukrativního zaměstnání a rozhodl se být ředitelem školy v jejich vesnici proto, aby už nikdo nemusel zažívat podobně traumatickou zkušenost jako on.
Současná škola
|  | Soukromá školase spádovou oblastí 3 500 obyvatel na 200 Km2 |  | 21 zaměstnancůz toho 14 učitelů | 
|  | 250 studentůz toho 50 % dívek |  | 1,5 mil. Kčprovozní rozpočet v roce 2017 | 
|  | od 3 do 16 letjesle, školka, první a druhý stupeň |  | 1,4 mil. Kčinvestiční rozpočet v roce 2017 | 

Plán rozvoje školy
Tamní obyvatele chtějí školu pro 350 dětí s takovým zázemím, jako je běžné u nás. Navíc chtějí, aby školní kampus byl šetrný k životnímu prostředí, vzdělání bylo dostupné lidem všech sociálních vrstev a děti byly moderně vzdělávány s vazbou k tradičním kultuře.
Co jsme dokázali z plánu realizovat
|  | 14 mil. Kčzáskaných rozvoj školy |  | z 80 na 250 se výšilpočet  studentů naší školy od roku 2008 do současnost | ||
| Nejlepší studijní výsledky z okresuopakovaně dosahují naši studenti |  | Nové třídy a internátjsme postavili z plánovaného kampusu |  | ||
Platnost informací: 
December, 2018

